Продавець Интернет-магазин Bardo розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
8 відгуків
Магазин якісних товарів
+380 (96) 091-27-81
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Правила повернення: -Товар повинен бути в повній комплектації; -якщо товар був зіпсований перевізником під час транспортування, обов'язково складіть акт прийому-передачі та напишіть претензію. У такій ситуації перевізник відшкодує суму за зіпсований товар, а ми виготовимо вам новий. Причини повернення: -Отриманий товар не відповідає замовленому; -Товар прийшов у зіпсованому стані; Повернення грошей: -повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем; -ми покриваємо витрати доставки тільки у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець. Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте на номер та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів Процедура повернення товару Неналежної якості: -зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів -Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner